Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

lørdag 5. oktober 2013

Høstfarger

Heisann, god lørdagskveld! Da har kalenderen tippet over i oktober og høsten er virkelig på plass. Naturen har rett og slett eksplodert i farger så i dag har igrunn bildene blitt av det. Var en tur innom fine Borgestad kirke som er en langkirke fra 1907. Kirken ble gitt av statsminister Gunnar Knudsen etter ønske fra hans 16-årige dødssyke datter: Gudrun («Gudde») Knudsen (1886–1902) som er begravet på Borgestad kirkegård. (kilde: Wikipedia).
Ble også en liten tur på østsiden av Skienselva etterpå.

Fortsatt god kveld!

Mette

Borgestad kirke

Utsikt over Borgestad allèen fra kirken



Menstadbrua


Noen som ikke er helt ferdig med sommeren enda

Nytt liv 


Skienselva i deilig høstvær




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar