Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

søndag 13. oktober 2013

Mimretur

Hei hei på en søndagskveld! Håper dere har hatt en fin helg, nå som vi snart begynner på ny uke. Det har jo vært en utrolig fin helg her når det gjelder været, i allefall! I dag har vi jo nesten hatt sommertemperatur.
Tok meg derfor en tur ut og ferden gikk til fine Gråten hvor jeg tråkket mine barneføtter. Moro å kunne vandre litt i gatene og tenke at der bodde den, og der bodde den, osv. Og "ælva" (som vi ikke måtte leke ved men gjorde alikevel)  er jo alltid like fin.
Etterpå var det å rusle opp bakken til barndomshjemmet til deilig lammestek-middag hos mamma og pappa.
Herlig!

Fin søndagskveld videre og fin ny uke, folks!

Mette

Bunnen av Mobakken

Skippergata

Bakken ned til Skjæret (Her bodde Linn! :-) )

Gimsøy blomster lever fremdeles!

En stor flokk med kanadagjess hadde slått seg ned på elva






Rød fluesopp

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar