Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

søndag 26. januar 2014

Rundtur i Skien

Heisann! Jammen ble det en tur innom bloggen i dag og! Ville bare stikke innom og dele bildene fra i dag.
I dag har Sandra og jeg hatt oss en liten rundtur rundt i byen vår i snøværet. Både Snipetorp med sine gamle hus og trange gater, majestetiske Skien kirke med sine to spir og Ibsenparken med statuen av Skiens store sønn Ibsen er verdige motiver.
I tillegg er det satt ut noen fargeklatter i gatene i form av benker i morsomme farger.

Dette er byen jeg er født og oppvokst i, jammen er den flott selv i snøvær!

Enjoy!

Mette

Trapp fra Høyers Hotell opp til Snipetorp



Snipetorp

Ibsen Gården hvor han bodde 3 mnd i 1843

Scene fra Ibsens skuespill "Villanden"


"Villanden" og "Lille Eyolf" i forgrunn



Visdomsord som hang på porten til et portrom i sentrum

2 kommentarer:

  1. gjett om jeg skal ta meg en tur til de gammle by gatene i skien, Elsker sånne gammle trange gater, å ved å se på bildene dine Mette så får man virkelig lyst til å ta seg en tur, for å se det selv :o) klem fra monstermora :o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det må du gjøre! Ta deg en tur bortover en søndag eller no' så kan vi ta en runde å kikke!

      Slett