Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

søndag 2. februar 2014

Vinterlig i Helgeroa

Heisann! Da har jammen kalenderen bikket over i februar. Det betyr at det ihvertfall er på riktige siden av vinteren og nærmer seg vår. (Nærmer seg LITT affal.... :-) ). I dag stod vi opp til plussgrader og regnevær, noe som gjør at snøen fort detter sammen. Men VÅTT blir det!
Vi måtte også utover til Torpevannet for å få snøen av taket på camping vogna. Mannen min Bjørn og sønnen vår Simen gjorde en kjempejobb, snøen var blytung og det var en del. Først var det å vasse i snø nesten til lårhøyde for å komme opp til vogna. Jeg må innrømme at jeg snudde halveis opp og ble stående våt til låra nede ved kiosken sammen med jenta vår, Sandra isteden.
Men men! Nå er det gjort, i hvertfall!
Ble en liten tur nedom Helgeroa også, der jeg knipset noen få bilder. De er tatt med mobilkameraet da det var det jeg hadde for hånden.
Nå er vi hjemme og har fått skiftet til tørt så da er det bare å vente på middag.

Ha en strålende søndag videre alle sammen!

Mette

Kiosken på Torpevannet

"Modern" i vinterdvale i Helgeroa




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar