Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

onsdag 1. januar 2014

Nyttår

Godt nytt år, alle sammen! Da var vi over i 2014 og et nytt år ligger foran oss. Som et klokt menneske har sagt; et nytt år er som en bok med 365 blanke ark som ligger foran oss klar til å fylles.
Blar jeg bakover i boka for 2013 så er sidene fylt med skuffelser og gleder om hverandre. Noen ting kunne jeg vært for uten, noen ting har gjort meg litt smartere og noen ting er bare glede. Sånn er det vel for de fleste.
Når det gjelder nyttårsforsetter har jeg vel egentlig aldri hatt trua på det, bedre å forbedre seg på ting underveis. Alle har vi noe vi kan forbedre eller gjøre annerledes, derfor er det godt med alle disse blanke arkene klar til å fylles.
Og noe av det viktigste av alt, vær der for hverandre på godt og vondt! Ikke ignorer hverandre, stol på hverandre, og hold på fortroligheter!

Kvelden i går, altså nyttårsaften, ble behørig feiret hos min gode venninne Beate. Kjempe koselig kveld med alle unga våre som begynner å bli store. Bjørn (mannen min) hadde tilberedt 6 kg kalkun med tilbehør og dette smakte som vanlig helt fortreffelig. Maten ble inntatt på et nydelig dekket bord. Klokka tolv var vi selvsagt ute for å se raketter.

Da er det bare å ønske alle en flott dag videre, nyt den første dagen i det nye året og fyll den første siden i boka med gleder.

Mette









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar