Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

søndag 1. desember 2013

1. Desember

Heisann hoppsann! 1. Desember OG 1. søndag i advent, det er jammen ikke dårlig. Som dere kan se til høyre for innlegget her har jeg også kommet igang med adventskalenderen min her. Det går rett og slett ut på å legge ut et bilde hver dag frem til jul.
I dag var jeg først i kirken for å høre snuppa mi synge og så tok vi oss en tur til Finne Gård. Her har de et lite utsalg til jul og også en "hule" som heter Finnekatedralen. Her er det grue i midten av rommet med en kaffelars hengende over, og en rist over til pølse grilling. Rundt om i rommet er det bord og benker og eneste belysningen er bålet og noen lykter på veggene.
Ellers på gården har de også hester som vi fikk hilse på.

Vel vel! Huset har fått opp diverse adventsstjerner og lys og det første lilla lyset er tent. Da er det bare å vente på jul!
Følg gjerne med på "kalenderen" min!

Mette

Finne Gård




Mat til fuglene henger klart!



This is my good side...











 

Adventsstjerna er på plass



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar