Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

lørdag 7. desember 2013

Kattøya

Hei hei! I dag har vi hatt knallfint vær så da tok vi oss en tur ut. Turen denne gangen gikk til Kattøya som ligger rett utenfor badeplassen Olavsberget i Porsgrunn. For noen år siden ble øya forent med fastlandet med en gangbro.

Det nærmer seg jul men snøen lar vente på seg, men nå melder de snø i morgen så da får vi bare vente og se. Adventskalenderen min er som dere ser på høyre side i gang, dagens bilde måtte bli av den superkule julemusa mammaen min hadde kjøpt til meg. Bildet byttes ut hver dag så kom gjerne innom og se.

Fiiin lørdagskveld videre!

Mette
Gangbroen på Olavsberget



"Selvlysende" tre


Utsikt over Eidangerfjorden fra Kattøya

Naturens eget juletre

Etter fargene å dømme ser det ut som oktober ikke desember..


Sandra laget sin egen fine sitteplass av steiner og lyng


To på fisketur i sen ettermiddagssol

Stupebrettene på Olavsberget i sen ettermiddagssol



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar