Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

torsdag 26. desember 2013

Jarseng 2. juledag og litt nattbilder

Vel vel, 2. juledag er snart over. Nå som det er juleferie har jeg fort litt bedre tid til å ta bilder og blogge litt. Dessuten er det godt og ut å lee seg litt mellom alle de tunge middagene (som bare er NYYYYDELIGE!). I dag var det tilbake til barndomsheimen for den tradisjonelle pinnekjøtt-middagen og enda mer kaker. Ingen jul uten! :-) Men før det fikk jeg også til en tur ut så da tok Sandra og jeg oss en tur til Jarseng. Dette er jo til vanlig en populær skiplass, men siden snøen uteblir ble det en tur i området på beina. (Like greit det, jeg går ikke på ski.....).

Nå er de fleste stearinlysene tent og roen senker seg i Halvorsen-heimen.

Ha en strålende 2. juledag videre!

Mette










To gode venner på tur!






Her er også noen bilder Simen og jeg var ute og tok seint i går kveld. Moro å prøve litt nattfotografering nå som jeg har fått meg stativ. :-)

Utsikt mot Herkulesområdet fra Kapitelberget

Utsikt mot Skien sentrum fra Kapitelberget

De tre "store": M/S Victoria, M/S Henrik Ibsen og M/S Telemarken

Kanalbåtene går sommerstid opp Telemarkskanalen.

Skien by night

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar