Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

søndag 8. november 2015

November på Mule Varde

Heisann!
Mule Varde er en plass jeg har vært flere ganger før og tatt bilder. Parkanlegget og friområdet her ligger ved Eidangerfjorden i Porsgrunn, og det gamle herskapshuset har huset flere skipsredere opp igjennom. På området finner man også ei gammel lekestue, et lysthus og et gammelt badehus ved vannet. 
Dette er en nydelig plass som gir mange fine motiver ved de forskjellige årstider.
Nå er det siste rest av høst og greinene er på vei til å bli helt nakne. Men enda er det ganske varmt og i dag skinte sola for første gang på ei stund og fjorden lå blank og stille.

Ha en fortsatt fin søndag, alle!

Enjoy!

Mette





















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar