Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

fredag 6. november 2015

Lys i mørket

Heisann, en tidlig fredags morgen!
Sånn helt generellt syns jeg byen min er ganske fin, uansett når på døgnet det måtte være. I går kveld hadde jeg meg en liten tur for å ta noen kveldsbilder, heldigvis var det helt stille så det ble noen fine speilinger.
Skien Kirke ruver stolt over byen og kikker ned på båtene "Victoria" og "Henrik Ibsen" som ligger pent ved kai for vinteren.

I dag er det fredag og snart helg! Ha en fin dag, alle!

Enjoy!

Mette




"Rottejomfuren" i stolt majestet på Bakkestranda








1 kommentar:

  1. Fine bilder som alltid, Flott med lyset i vannet, som er aldeles blikk stille. :)

    SvarSlett