Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

søndag 1. november 2015

Fargene ramler ned

Heisann!
Idag har jeg gått meg en tur i nærområdet her og fått med meg de siste høstfargene. Mange av dem er nå og finne på bakken og det er ikke så rart siden kalenderen har bikket over i november.
Det går ubønnhørlig mot vinter, men foreløpig er det mange varmegrader unna. Og jammen fant vi blomster i veikanten også!
Turen gikk bl a til Gimsøy kirke hvor vi giftet oss, begge barna er døpt der og eldstemann også er konfirmert. Det er en liten men ganske fin (syns jeg) kirke fra 1922.
En annen ting som var ganske uvant i dag var at jeg kun hadde med meg det gamle kompaktkamereaet mitt, et Samsung ST30, som jeg brukte før jeg fikk speilrefleks kameraet mitt. Men jammen ser det ut til at det gjør nytta enda, bildene ble ikke så aller verst.

Vel, ha en fin søndags kveld videre, alle!

Enjoy!

Mette



















2 kommentarer:

  1. Jeg simpelhen bare Elsker bildene dine. du vinkler ting på en annerledes måte, så et høstblad er plutselig ikke lenger bare et høst blad,Det er kunst det du gjør. å du er flink til det. Jeg skal bare lære meg hvordan man linker på min blogg, til andre sine blogger, for da kommer jeg Helt sikkert til å legge linker til din. Jeg liker Bildene dine å syns fler burde få se de :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Så moro at du liker! Høsbladene i seg selv er jo et kunstverk, hver og et er unikt i farger og møsnter. Moro når man får fanget dette på bilder også.
      Kjempe hyggelig at du vil linke hit!

      Slett