Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

lørdag 14. september 2013

Fortet i Langesund

Heisann!
Da var helgen godt igang (weeee!) og jammen ser det ut til at høsten endelig kommer for fullt. Litt ruskete vær i dag men ingen hindring for en tur ut.
I dag tok vi turen ut til Langesund hvor vi gikk ut til Tangen Fort som ble bygget av tyskerene i 1941. En del av bygningsmasser er fjernet siden den gang og bunkerene er murt igjen. Men noe er igjen og hele området er i dag fredet som naturreservat. Utsikten er jo også helt formidabel!
Vi fikk en fin tur idag og heldigvis holdt det seg oppholdsvær hele tiden.

Ha en fortsatt fin lørdag, folks!

Mette



Disse skyttergravene er gravet ut over alt i terrenget.

Gjenmurt bunkers


Herlig utsikt!

"Sølv" i havet

Urolig sjø

Været holdt!

Veiskille



Må ha appelsin på tur!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar