Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

mandag 4. mai 2015

Vårkveld på Mule Varde

Hei og hopp!
I går kveld tok jeg med meg dattera mi en tur ut til Mule Varde. Her har vi vært mange ganger før og har tatt mye bilder for det er et så fint parkanlegg med bl a  et nydelig gammelt hus, lekestue og båthus. Nå som våren er på sitt fineste er parken knallgrønn både i gress og på trær og opp langs husveggen blomstrer et helt fantastisk magnolia tre.
Stille og fredelelig, på smale stier og med fuglekvitter fra tretoppene, siste tiden før sola er helt borte. Balsam for sjelen, det!

Ha en fin kveld videre, alle!

Enjoy!

Mette


Lekestua







Båthuset



Lysthuset




Magnolia



















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar