Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

søndag 3. mai 2015

Konfirmasjon

Heisann!
Ja da var vi vel overstått med arveprinsens konfirmasjon i går.
Det ble en kjempe fin feiring etter en fin sermoni i Gimsøy kirke, og hovedpersonen selv var svært så staselig i dress! Med sine 191 cm over bakken raget han godt over de fleste.
Det ble selvfølgelig både sanger og taler som seg hør og bør.
Mat og kaker var helt fantastisk, og noe av det beste er nok alle restene som vi har framover.

Ha en strålende søndag videre!

Enjoy!

Mette


En siste dress-sjekk før kirken

Sandra og Simen

Konfirmanten og mormoren sin

Gimsøy kirke








Niesen min Silje

Min gode vennine Beate

Staselig i dress!


Fotoglad familie! min bror, Vidar.





Super kake laget av Ole Martin, sønnen til min venninne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar