Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

lørdag 16. mai 2015

Maidag på Rakke

Heisann!
Nå er vi kommet til midten av mai og 17. mai, vår nasjonaldag, står snart for tur. Men før vi kommer så langt er det langhelg og den tilbringer jeg her i campingvogna på Torpevannet Feriepark.
Godt når sesongen endelig er i gang igjen selvom det kjens at det ikke er helt sommer enda.
For et par dager siden tok jeg med meg eldstemann ut til Rakke i nærheten av Stavern. Været var på vår side så det var en kjempefin tur på svabergene.
Strandnelikkene og stemoren blomstret om kapp i alle skorter, så en flott maidag var det.

I går hadde jeg en liten stopp langs veien i Tveidalen. Her gikk det en bekk langsmed veien hvor Bekkeblommen blomstrer for fullt.

Ha en fin dag videre og en flott 17. maifeiring når den kommer!

Enjoy!

Mette














Besøk på strandnelliken









Bekkeblom




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar