Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

lørdag 15. mars 2014

Hvitsteintjern

Hei hei!
Ja da var vi nok en gang kommet til lørdags kveld. Stod opp i dag til nok en solfyllt dag, men ganske blåsete. Men jeg fant ut at dagen må jo nytes nå som våren er her og vi faktisk har sol. Så da var det bare å pakke sekken og komme seg ut på tur med de to beste ungene. Ja, i dag fikk jeg faktisk med meg eldstemann også, det er jo ikke akkurat hverdagskost. Sånn er det vel med tennåringer....
Vi tok oss en tur til skogs, nærmere bestemt opp til Hvitsteintjern som ligger et stykke oppover i skogen bak fritidsparken. Noen snøflekker var det her og der i skyggene men ellers fint og bart.
Det var mye folk ute på tur, og jammen traff jeg ikke på en gammel kollega også! Verden er ikke så stor...

Håper bildene fra turen faller i smak!

Ha en fin lørdagskveld videre!

Mette


Islagt hvitsteintjern




Isen HAR jo begynt å smelte så da må jo badevannet prøves... GRØSS!!



Lek i vannkanten av de to fineste! (tatt med mobilkamera)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar