Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

lørdag 8. mars 2014

ENDELIG!

ENDELIG! ENDELLIG! ENDELIG! I dag kom sola fram igjen! Etter laaaange tider med bare gråvær var det nydelig å endelig se den igjen. Ser virkelig ut til at våren er kommet nå med grønne plener, 8+ grader og sol.
Da var det jammen godt å komme seg ut litt igjen med kamera i handa og kaffe og appelsin i sekken. Fikk faktisk med meg gubben også åsså Sandra da, selvsagt.
Nydelig vær og frisk bris slik at sjøen slo godt over bergene. Oppi skogholtet fant vi faktisk også vårens første blåveis! Små er de og ikke var det mange. Men et sikkert vårtegn er det! ENDELIG!

Ha en fin lørdagskveld videre!

Mette


Sjøsprøyt




Bjørn tar en pust i bakken




Våren er her!



Appelsin må med på tur

Kappløp med bølgene


2 kommentarer:

  1. Flotte bilder som alltid, Tøft bilde av en bit av en appelsin, som er sirlig dandert, eller bare tilfeldig lakt igjen, elsker selfølgelig bilde av Blåveisen, Det er et sikkert tegn på at våren er kommet,

    SvarSlett
  2. Takk for det! Faktisk var det tilfeldig at appelsinbiten lå sånn, ble et artig bilde egentlig ja.

    SvarSlett