Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

søndag 3. november 2013

Skøyter og tur

Heisann! Ja da har jammen kalenderen bikket over i november. Heldigvis holder snøen seg borte enda, selvom det også skal bli litt gøy å jakte på vintermotiver. Men skøytesesongen er i gang! I går åpnet nemlig Skien fritidspark skøytebanen og ungene mine ville selvsagt dit. Sandra kledde vi ut som en kanin med kaninører og tegnet nese, da alle som hadde kledd seg ut kom gratis inn. På banen kjørte de konkurranser og bålet i lavoen var i gang.
Etter en koselig stund der gikk ferden til Hvitsteintjern som ligger et stykke opp i skogen bak fritidsparken. Vi klarte selvsagt å gå litt feil slik at det ble litt omvei, men hadde alt i alt en kjempe fin tur. Hvitsteintjern er omtrent som jeg husker fra jeg var barn, vi var mye der og bada som unger. Mye folk var det ute i skogen igår også, så det var mange som hadde slått seg ned rundt vannet.
I dag er det en veldig regnvåt søndag, så vi får se om det blir noen tur ut i dag....

Ha en fiiin dag videre, folkens!

Mette




Litt knall og fall må man regne med!

Bålet i lavvoen















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar