Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

fredag 8. februar 2019

Vinter i parken

Heisann!
Vinteren går sin gang og nå har vi fått så mye snø at den muligens ligger til sommeren.... 
Neida, våren kommer nok etterhvert, men foreløpig er vi bare i februar så vi må nok vente ei stund til.
Brekkeparken (Skien museum) er jo til vanlig et etter blomsterhav rundt de gamle stuene på sommeren, men jammen funker det med vinter i parken også! Selve museumet og kafeen er jo stengt men porten er åpen og det er freset fine stier rundt om slik at man kan vandre rundt alikevel. 
Og jammen er det flott når sola skinner på den kritthvite snøen som ligger som myke dyner over stuene og plenene. 

Ha en fin fredagskveld og god helg!

Enjoy!

Mette

























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar