Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

mandag 14. januar 2019

Ølbergholmen, Vestfold

Heisann!
Da var vi kommet på andre siden av jula, og kan trøste oss med at vi fremdeles har endel vinter igjen... Vel, ikke så mye å gjøre med det. Her hos meg har vi snø men heldigvis trenger jeg ikke dra så altfor langt så er det bart.
Kommer man en halvtimes tid over til nabofylket Vestfold er det grønn vinter, og i går tok jeg og ei god venninne jeg har i Larvik, oss en tur til en plass som heter Ølbergholmen, på Eftang i Larvik. En knallfin plass ved sjøen, hvor vi var på jakt etter drived og det var det masse av. Her er det mange fine svaberg men alt av svaberg og stein var omtrent glasert av is så det var jo litt begrenset hvor mye rundt på dem vi kunne bevege oss, men vi hadde en kjempe fin tur og selv de to bulldoggene hennes koste seg skikkelig.
Og ikke minst var det gøy å komme en plass jeg ikke har vært før!

Ha en fin kveld videre!

Enjoy!





















1 kommentar: