Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

onsdag 29. juli 2015

Nevlunghavn

Heisann!
Her har vi nok en regnværsdag hvor man har god tid til å ordne med bilder. Dette er noen bilder fra Nevlunghavn her i Vestfold som jeg tok for et par dager siden.
Bildene er tatt i tre eksponeringer for så å lage HDR-bilder. Dette gir en kul effekt, litt usikker på kvaliteten her da dette er første gang jeg prøver meg på det. Men moro er det i hvertfall.

Ha en fin dag videre, alle!

Enjoy!

Mette





















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar