Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

tirsdag 10. juni 2014

Pinsehelg

Hei og hopp en sen tirsdagskveld!
Da var en nydelig pinse over, med sol, sommer og bading. Herlige solnedganger og sommernetter som ikke blir ordentlig mørke. Herlig! Får bare håpe man får det sånn når man skal ha ferie også....
Vel, som sagt så har det vært en strålende helg som vi har tilbringet på Torpevannet Feriepark. En liten svipptur eller to med kameraet blei det jo selvsagt også.

Enjoy!

Ha en fin natt videre, alle!

Mette

Som gull....



Den blå stolen





Myke sommerkvelder...



Sommer på landet






Stille vann




Stein i Tveidalen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar