Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

søndag 1. juni 2014

Litt av hvert...

Hei hei!
Da var helga på hell. En helt nydelig sommerhelg har det vært med bare sol og 20-25 grader. Må det vare leeenge!
Fredag ettermiddag dro jeg ut på Torpevannet med ungene for å være i campingvogna til lørdag. Fikk knipsa noen bilder ved solnedgang der og ellers er det noen bilder fra i dag da vi tok oss en tur på stranda, nærmere bestemt Gåsodden ved Norsjø.
I kveldinga gikk vi ned til Mc Donalds og tok oss en smoothie ved lekeplassen.
Bildene fra stranda og lekeplassen er tatt med mobilkamera.

Mette












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar