Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

søndag 25. mai 2014

Tåke, Liljekonval og Forglemmegei...

Hei hei!
Da var vi ved veis ende på nok en helg. Og jammen har det vært nok en helg med deilig sommervær og gradestokken har krøpet opp mot 25 grader. Herlig!
Tidlig lørdag morgen var det riktignok ganske grått men tåka lå som en drømmedis over Skiensælva. Siden jeg kjørte gubben på jobb til klokka sju fikk jeg med meg dette og fikk knipset noen bilder.
Lørdag ettermiddag gikk turen ut til Torpevannet der vi har camping. Her var liljekonvalene i full blomst, så en STOR bukett fikk være med meg hjem og står nå å sender verdens beste lukt rundt i hele huset.
Noen få Forglemmegei fikk også en plass i buketten.

Vel, snart ny uke.....
Ha en strålende søndagskveld videre, alle!

Mette
















Bittelillekonval

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar