Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

mandag 19. mai 2014

Helg med sommervær!

Hei hei!
Ja nå er det visst ei lita stund siden det har kommet noe nytt her på bloggen. Det har ikke vært så mye tid til å ut på bildesanking, men nå i helgen har det endelig blitt litt. Vi har jo hatt 17. mai på lørdag men bildene er mest fra solnedgang i Helgeroa på 17. mai og ellers fra båttur med mor og far på søndag. Været har vært helt knall og i dag stod jeg faktisk opp til 17 grader ute! Deilig med litt sommer! Ungene fikk jo nok en gang badet i helga, og vannet målte vi da til 11,5 grader........... GRØSS!

Vel, da håper jeg bildene faller i smak og ønsker alle en flott mandag videre.

Mette

Litt 17. mai-pynt på trappa på den store dagen

Sandra er klar for 17. maitog!


Kaste steiner i vannet blir man aldri for gammel til..... (sønnen min Simen på 14 år)









Stille og fint i Skolebukta









Litt nøling....

Mens andre bare stuper i det!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar