Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

søndag 13. april 2014

Lundedalen og snart påske!

Heisann!
Håper dere har hatt en fin palmesøndag og helg. Nå er det vår og påsken står for døren med alt sitt gule. Kyllinger, harer, påskelijer og malte egg. For ikke å snakke om noen etterlengtede fridager! Noen av dere har allerede startet påskeferien mens andre av oss må jobbe noen dager til.
Vel, uansett så har det vært en fin dag her med masse sol og 10 varmegrader. Så Sandra og jeg tok oss en liten tur i Lundedalen her i Skien.  Det våres på busker og grass, og jammen fant jeg den føreste løvetannen for i år også.
Var ikke tid til noen annen tur i dag da jeg hadde litt baking å gjøre før vi fikk familiebesøk for å feire eldstemann som blei ekte "fjortis" i går.

Vel, ha en fin kveld videre!

Mette



Fineste Sandra <3


Knoppene spretter på buskene

Mange år før dette treet ble felt

Streetart

Den første løvetann

Hjalmar Johansen sliter nok litt med glien i Lundedalen nå...
Påskeliljer i vinduskarmen snur seg mot sola





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar