Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

fredag 18. april 2014

Gorningen i kveldssol

Hei og hopp og GOD PÅSKE!!
Ja da var vi godt igang med påsken. I går var det skjærtorsdag og det meste av dagen var det rimelig vått og grått ute. Dagen ble tilbrakt mer eller mindre på sofaen, men seint på ettermiddagen kom sola fram og da var det bare å komme seg litt ut med kameraet. Deilig å komme ut litt etter en hel dag hjemme.
Ferden gikk denne gangen til Gorningen i Siljan og det ble mange bilder. Fikk også med oss solnedgangen her.

Håper bildene faller i smak, legg gjerne igjen en kommentar!

Ha en strålende dag og påske videre!

Mette



De to fineste i vannkanten


































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar