Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

tirsdag 15. oktober 2019

Garvannsfossene i september

Heisann!
Jeg hadde gode hensikter for et par måneder siden og bli litt flinkere til å poste bilder oftere her igjen... Vel, det har det ikke blitt så da er det vel på tide å få gjort noe med det.
Høsten er jo her for fullt og av og til får man da tatt seg en tur ut.
Denne gangen er bildene fra en tur til Garvannsfossene her i Skien. Jeg har innlegg derfra før også men det er et par år siden nå tror jeg.
Absolutt verdt turen flere ganger!

Ha en fin tirsdag!

Enjoy!

Mette
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar