Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

lørdag 20. april 2019

Bypåske i sommersol

Heisann!
Drømmepåske = tid for turer og bilder!
Denne påsken er bare helt nydelig, bare sol og opp mot 20 grader hver dag.

BREVIK
Nå har vi kommet frem til påskeaften og de siste par dagene har det blitt tur med gubben til lille vakre Brevik hvor is-sesongen som seg hør og bør, starter i påsken. En rusletur på Øya etterpå er asolutt ikke å forakte, Brevik leverer med sine trange gater og koselige hus som ligger med utsikt utover fjorden.
Vi tok oss også en tur til Dammane og Lille utsiktspunktet.
#brevik




















BLÅFJELL
En tur ble det også i går da venninnen min dro meg med på topptur til Blåfjell som ligger i østmarka her i Skien. En kjempe fin tur selv om det fremdeles lå litt snø inne blant trærne.
#blåfjell #topptur

















Med slike muligheter rett i nærområdet, sommervær og verandakos.... Hvem trenger påskefjellet?? HURRA FOR BYPÅSKE!

Ha en fortsatt fin påskeaften!

Enjoy!

Mette


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar