Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

lørdag 20. januar 2018

januar på Bakkestranda

Heisann!
Vinteren fortsetter og snøen har virkelig kommet, i bøtter og spann. Ikke stort å gjøre med det, så da er det jo bare å gjøre det beste ut av det og kle seg godt når man går ut.
For et par dager siden tok jeg meg en tur på Bakkestranda i Skien med kameraet for å knipse litt. ( En del av disse bildene er er HDR, 3 eksponeringer.)

Ha en fin lørdag videre!

Enjoy!

Mette






























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar