Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

søndag 6. august 2017

Sommer i Vestfold

Heisann!
Da har kalenderen bikket over i siste sommermåned og høsten og skolestart er ikke langt unna. Mye av sommeren tilbringes på camping i Vestfold for vår del og det er mange flotte steder og fotomotiver. 
Her er litt av det, både fra Mølen, Nevlunghavn, Hallevannet og Helgeroa.

Ha en fin søndag og nyt siste dagene av sommer!

Enjoy!

Mette

 
Ville vakre Mølen







Nevlunghavn








Sen kveld ved Hallevannet



Ved solnedgang i Helgeroa





Når potetplantene blomstrer i Brunlanes


1 kommentar:

  1. Hei Mette
    Tusen takk for besøket på bloggen min. Det var kjempekoselig syntes jeg og tusen takk for rosen.
    Har titta på en god del av dine bilder og her er det mye helt nydelige bilder du har.
    Jeg har lagt deg til og kommer til å følge deg og dine foto. Kjempegøy med en ny fotograf.
    Jeg var nok dessverre mere aktiv før og har vært ganske lat det siste året.
    Får nok ta meg sammen skjønner jeg.
    Igjen tusen takk for besøket og nytelsen av dine vakre bilder.
    Skal nok kikke mere.
    Ha en fortsatt fin søndag og på gjenhør.
    Kram fra Karin

    SvarSlett