Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

torsdag 13. juli 2017

Paradis

Heisann!
Det er mange steder på jorda som har blitt kaldt "paradis på jord". Dette er det mange delte meninger om, men jeg tror det er opp til hver enkelt hva man synes. Noen har også flere steder som favorittsteder og paradiser.
Et av mine er nok der jeg vil vise noen bilder fra nå, nemlig Dubrovnik i Kroatia. Med sine gamle murer i gamlebyen, bymuren, asurblått hav med krystallklart vann, sol og varme, cruiseskip som ankommer daglig og gigantiske fritidsbåter man bare kan drømme om.
Solnedganger og fløyelsmyke kvelder, duftende hekker fulle av blomster og late dager med bading og restauranter med god mat og hyggelige folk.
Blir ikke stort bedre enn det tror jeg!

Fortsatt god sommer!

Enjoy!

Mette




























































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar