Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

mandag 24. april 2017

Langs etter veien til Fyresdal

Heisann!
Som en del av dere sikkert vet er jeg stolt mamma til ei tennåringsjente som er aktiv innen svømming. Derfor blir det en del farting rundt omkring på stevner, og i går var jeg så heldig å kunne følge på stevne i Fyresdal i øvre Telemark.
På vei hjem fikk jeg tid til noen bilder langs etter veien. En fantastisk utsikt langs med Fyresdalveien over Fyresvatn, en liten stopp ved en liten campingplass og ei gammal bru langs med riksvei 355.

Ha en fin dag videre, ny uke nye muligheter!

Enjoy!

Mette















Dårlig skiføre på Gautefall nå

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar