Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

onsdag 11. mai 2016

Sommervær i mai

Heisann!
Endelig har vi hatt noen dager med sommervær! Gradestokken har krøpet opp til rundt 25 grader og man kan formelig SE løvet sprette på løvtrærne.
Vi hadde vår første helg på Torpevannet Feriepark for sesongen, og da fikk jeg meg en fin tur til Nevlunghavn. Dette nydelige stedet i Vestfold er et typisk sommersted, med sine hytter og sommerhus i en klynge ved sjøen.
Denne helgen var det godt med folk på brygga, noen satt på en benk med kanskje årets første is mens andre tok seg årets første utepils på restauranten.
Sandra og jeg fant oss en plass på svabergene hvor vi bare satt og nøt sol og sjø.

Vel, da ønsker jeg dere bare en fin kveld videre!

Enjoy!

Mette






















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar