Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

mandag 11. januar 2016

Prosjekt islykter og litt fyrverkeri

Heisann!
Jammen har det blitt nesten en måned siden sist jeg var innom her med noen bilder.
I mellomtiden har det rukket å være jul og vi har også kommet godt i gang med et helt nytt år. Både julaften og nyttårsaften var det mildvær og litt regn i lufta, men nå på nyåret har det jammen blitt skikkelig vinter! Vi har hatt både -10 og -12 grader og i helgen kom det også ganske godt med snø.
Enda har jeg ikke fått tid til å ut å fange skikkelige vintermoriver med kameraet men de siste dagene har jeg holdt på med å lage #islykter. De siste ble laget med rød konditorfarge i.
Her ser dere bildene av resultatet, og jeg legger også med noen bilder av #fyrverkeri fra nyttårsaften.

Ha en fin kveld videre!

Enjoy!

Mette


















Lek med stjerneskudd



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar