Heisann! Velkommen til fotobloggen min, koselig at dere stikker innom!
Denne bloggen har jeg laget hovedsakelig for å legge ut bildene mine, som jeg tar på små og store turer.
Jeg er en ivrig amatørfotograf, men dette er på ingen måte profesjonelle bilder. Men jeg håper de kan glede dere alikevel.
De første bildene er tatt med et Canon EOS 300d speilreflekskamera. Sommeren 2016 gikk jeg over til Canon EOS 500d.
Legg gjerne igjen en kommentar, gøy å høre hva dere syns.

onsdag 18. mars 2015

Vår, sjø og svaner

Heisann!
Stikker en tur innom bloggen med bildene jeg tok på Olavsberget i Porsgrunn på søndag. Selv om det var litt disig hadde Sandra og jeg en fin tur i deilig varmt vårvær. Pølsegrilling og svanemating mens vi kikket på alle som var ute og fisket, skikkelig kos var det.
Nå har det vært gråvær og regn et par dager men satser på at solen kommer tilbake til helgen i hvertfall.

Ha en fin onsdag videre, alle!

Mette










Nye tursko 


Den første blåveisen (et dårlig bilde av den men måtte jo ha med den første denne våren!)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar